.
صفحه اصلي آرشيو جستجو پيوند ها تماس با ما
 
آخرین عناوین
نجات جان 5 غریق در دریای محمودآباد

با تلاش ناجیان غریق و نیروهای اورژانس 115 محمودآباد، پنج نفر غریق در کمتر از شش ساعت از مرگ حتمی نجات یافتند.

به گزارش شمال نیوز به نقل از فارس ، بامداد امروز پنج نفر از حادثه‌دیدگان در دریای این شهر با تلاش ناجیان غریق از خطر غرق‌شدگی نجات یافتند که سه نفر آنها در ساحل خط آهی و دو نفر نیز در سواحل خیابان معلم این شهر دچار این حادثه شدند.
رئیس اورژانس 115 محمودآباد در گفت‌‌وگو با فارس گفت: حوادث ذکر شده در کمتر از شش ساعت روی داد که با حضور و تلاش به موقع نیروهای فداکار و بی‌ادعای نجات غریق شهرستان از دریا بیرون کشیده شدند.
حمیدرضا فرنیا افزود: با وقوع این حوادث و با تماس با مرکز اورژانس شهرستان بلافاصله نیروهای تکنسین امدادی با آمبولانس‌های مجزا به محل حادثه اعزام شدند تا اقدامات احیاء را انجام دهند.
رئیس اورژانس 115 محمودآباد اذعان داشت: برای حوادث ساحل خط آهی دو کد همزمان و برای حوادث خیابان معلم هر کدام دو کد و در مجموع تیم امدادی اعزام شدند که با حضور به موقع و اقدامات ویژه پزشکی و احیا موفق شدند همه پنج نفر از غرق شدگانی که از دریا بیرون کشیده شدند را به حالت عادی برگردانند.
وی همچنین از اعزام تمام حادثه‌دیدگان برای اقدامات تکمیلی پزشکی به بیمارستان شهدای محمودآباد خبر داد
به گزارش فارس، از شروع فصل شنا در دریا پرسنل جوان و ساعی اورژانس 115 محمودآباد و منجیان فداکار غریق نجات شهرستان محمودآباد موفق به نجات جان افراد زیادی از غرق‌شدگان در دریا شدند که کاهش آمار تلفات غرقی دریا بیانگر این موفقیت است.


استفاده از اين خبر فقط با ذكر نام شمال نيوز مجاز مي باشد .
ایمیل مستقیم :‌ info@shomalnews.com
شماره پیامک : 5000592323
 
working();

ارسال نظر :
پاسخ به :





نام : پست الکترونیک :
حاصل عبارت روبرو را وارد نمایید :
 
working();

« صفحه اصلي | درباره ما | آرشيو | جستجو | پيوند ها | تماس با ما »
هرگونه نقل و نشر مطالب با ذكر نام شمال نيوز آزاد مي باشد

سامانه آموزش آنلاین ویندی
Page created in 0.167 seconds.